Ulf Lundell räddar mig..

..när pappa lyssnar på det jag hatar mest i musikväg, nämligen Nightwish. På högsta volym har han också, och det jag hör in till mitt rum är dom där höga operaskriken och dunk! För er som inte upplevt detta kan jag försäkra er om att det inte låter bra! Nae fy för Nightwish, sånt tål jag inte. Men men smaken är som baken. Nu sitter jag istället med hörlurarna på och njuter av Ulf Lundell och andra goa favoriter. T.ex. Tanya Tucker - Delta Dawn, för er som sett serien Vänner så är det låten som Monica sjunger på karaoken då hennes tröja är lite genomskinlig, haha. Ni som har sett serien mer än en gång lär komma ihåg det iaf ;D

Nu återvänder jag till musiken!
Puss & kram

Kommentarer
Kenny

Ja, ytterst tveksamt musikval av Peter! :D


2008-11-22 @ 00:36:24
Jennifer

Stämmer mkt bra där Kenny! Finns typ inge värre än Nigthwish.. Tur att han inte lyssnar på dom hela tiden iaf.


2008-11-22 @ 01:23:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: