26 april

Först och främst vill jag gratulera Frida, Erika och Carolina Brånäng idag som fyller 21 år! Supermassa grattis till dom, hoppas dom får en toppen födelsedag i det här härliga vädret!

Jag och Frida, 2008

I fredags jobbade jag istället för Lilian, likaså lördagen. Efter jobbet på fredagen åkte jag hem en sväng o gjorde mig iordning lite för att sedan åka hem till Anders och träffa lite folk. När jag kom fram så var det grilldags :) Efter att vi ätit klart blev det grilning av marshmallows, mycket gott! Folk gick hem sen för det var för kallt ute. Tillsist var det jag, Anders och Anderas kvar. Dom satt och drack whiskey och annat, och jag satt mest och skrattade åt dom. Dom hade olika diskussioner om datorer och annat såntdär konstigt som dom kan ha ibland. Men det var väldigt underhållande att lyssna på dom iaf ;) Jag stack väl hemåt framåt halv 12-12. Dom var snälla och tog en omväg till club 9 o följde mig en bra bit, snälla grabbar det där!

Igår jobbade jag som sagt också, hade väldigt ont i huvet och var trött när jga kom hem, så vilade en stund och träffade sedan Myggan. Blev massa mys hemma hos honom, med godis och Robinson. Såg även en läskig skräckfilm.

Nu ska jag åka hem till min trädgård och sola lite och mysa med kaninerna. Hejs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: