Projekt kaninbur och gula byxor

Idag har jag och pappa snickrat på en utebur till kaninerna hela dagen. Den blir 120x200x60cm stor. Blir riktigt bra tror jag, men den e inte riktigt fördig än. Ska sätta nät på 3 sidor till. Men fy så trött jag är nu, och ont i ryggen också. Får fortsätta bygga på söndag eftersom jag jobbar imorrn, sen på kvällen ska vi till Linda och Adam o grilla :) Ska bli riktigt najs faktiskt. Egentligen var det idag, men Adam kunde visst inte, så fick bli imorrn istället. Men bättre för mig så jag slipper tänka på att jag måste gå hem och sova för att jag ska jobba dagen efter.

Igår tog jag, Myggan och Tobbe en liten promenad efter att dom varit på Willys. Dom svängde förbi mig så gick vi en sväng, blev rätt kallt om händerna utan vantar, så blev ingen stor sväng direkt, men ändå skönt.

Imorrn blir det inventering på jobbet. Bättre att hålla på o räkna massa saker så man har ngt att göra, tiden går så mycket fortare då.

Vill väldigt mycket ha dom här byxorna från HM! Men på internetbutiken finns dom itne kvar i min storlek :/ Får gå ner på stan och kolla om det finns några kvar där. Funderar på rosa också, men vill ha gula mest. Tycker det e så himla fint med ljusa färgade jeans (eller va det nu är för material) nu på våren/sommaren. Måste ändå köpa nya byxor, för alla mina jeans bara åker ner hela tiden :( Tycker inte om att använda skärp heller. Dessa byxor kostar bara 198:-, så tänkte att det skulle passa min plånbok bra ;) Hatar att köpa dyra kläder, eftersom jag tröttnar så himla fort på dom, och vet då itne om jag kommer vilja använda dom nästa år igen. Bättre då o köpa billigare, och ha råd med fler plagg.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: