Guldigt smink





Hade inte så mycket att göra idag, så jag sminkade mig lite. Eller, jag har saker att göra, bara inga roliga. Men ska väl ta tag i dom snart här. Bl.a. lite (mycket) disk, packa upp kläder och fixa i badrummet. Någon som blev sugen? Nae, inte jag heller. Ska fixa ett par toastmackor nu och sedan fixa lite.

Här ösregnar det. Ska regna varje dag ända fram till måndag. Fast jag tycker det är mysigt med regn, dvs. när jag sitter inne. Annars hatar jag det.

Hoppas allt är bra med er och att ni har bättre väder :)


Kommentarer
M

Du är duktig på sminkning måste jag säga.

Tråkigt att det regnar, men som du skrev är det ju mysigt om man ändå ska vara inne.

Det låter som att du har hittat ett par riktigt bra kompisar som kan muntra upp dig lite, känner mig trygg.

Kramar i massor till dej! <3


2009-08-28 @ 20:24:31
Nathalie wallenthin

Galet bra kamera! vad har du för nån?

PUsssssssssssssssssssssss!


2009-08-29 @ 17:57:51

Bloggadress: http://nathaliewallenthin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: