Lars Winnerbäck i mitt hjärta

För er som känner mig kommer inte detta som en chock direkt. Winnerbäck kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Vet inte hur många gånger man känt igen sig i hans texter. Ibland känns det som att det handlar om en själv. Obeskrivlig känsla att få känna så om någon annans låtar och texter. Vet att det är tusentals andra som känner likadant. Det är just det som gör att Winnerbäck är Winnerbäck.

Hur som så har jag lyssnat på hans nya låt "jag får liksom ingen ordning". Tycker den är riktigt bra faktiskt! Tror hans skiva kommer bli riktigt bra. Lite annorlunda mot vad han gjort innan, tycker det är kul.

Kollade igenom lite bilder från förra årets konsert i Gamleby. Blev lite nostalgisk. Men i år blir det att se honom här i Boråshallen! Ska bara boka biljetter och se hur många som ska med. Medans vi väntar på det får vi njuta av några bilder jag tog förra året.







Just det, hans nya låt kan ni höra HÄR! Hoppas ni gillar den!

Kommentarer
Anonym

Han ska operera sig i näsan, han har haft problem med den i flera år så nu ska de lösa sig hoppas vi!


2009-08-23 @ 18:11:09
Daddy Cool

Det är just därför som han

har så många lyssnare för

att han fortfarande minns

hur det var och är......men

det verkar som om det är

på den kvinnliga sidan han

har sina största fans........

Jag har ju själv lyssnat på

honom från en trög början

till nu när han är jättepoppis

fast jag är gubbe men gillar

när texterna tar ton å form.



Ha re på badet å allt annat.


2009-08-24 @ 08:32:31
M

Kul kommentar här ovan. Man kan ju tro att det är Winnerbäck som ska operera näsan....?


2009-08-24 @ 08:46:32
Jennifer

haha ne det är det inte :P

pratade med malin törnblom, hennes pojkvän ska det.


2009-08-24 @ 21:06:49

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: