Vuxenpoäng

Jag och Myggan var på Ica Maxi förut och köpte lite mat. Blev hamburgare med bröd idag så här på helgen. Passade utmärkt, och gott var det också. När vi var där passade jag på att skaffa ett Ica-bonuskort. Snacka om vuxenpoäng! Så nu är det bara att börja handla så man får lite bonus ;)

Imorgon ska jag möta upp en tjej som ska gå i samma klass som mig :) Blir nog att möta upp Hanna och en tjej till också. så jag kommer inte känna mig ensam där på stora torget iaf. Kan vara skönt att veta det. Så ni behöver inte oroa er!

Läste ju att finsittningen var frivillig, såsom många av de andra aktiviteterna som högskolan ordnar. Så den slipper jag! Men det ska bli kul att få gå till djurparken och på poolparty inne på stadsparksbadet :)

Blir dock att gå upp tidigt imorgon. Ska mötas på stora torget vid 08.00, så blir att träffa dom andra vid halv eller ngt. Ska bada ikväll innan jag ska sova så slipper jag det imorrn iaf. Sen måste jag välja kläder också. För om jag ska göra det imorrn kommer jag definitivt försent! Tror jag vet vad jag ska ha på mig..

Är fortfarande sjukt mätt från dom där två hamburgarna, så nu ska jag sätta mig i soffan och softa lite.
Ha det bäst!

Kommentarer
Anonym

Bra att du skaffat bonuskort eftersom du kommer att handla mkt där, dessutom kan det vara extra rabatter ibland om man har kundkort.

Kul att du ska träffa några tjejer innan, då kan jag sluta oroa mig haha.

Låter kul med djurparken o poolen, du kommer att få kul i Borås tror jag. Hoppas att det är trevliga klasskompisar också, men det är det säkert, annars får du väl göra så dom blir trevliga.

Kramar i massor.


2009-08-24 @ 08:50:14
M

Brukar alltid skriva ett M som i mamma men nu kom inte det med ovan, så du vet att det är jag.....


2009-08-24 @ 08:51:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: