10 december

Mår illa idag igen. Riktigt roligt att ha en mage som är dum i huvet. Somnade igår tillsist med svullna ögon som sved och ett huvud som dunkade. Men var helt slut efter långa skoldagen så jag lyckades faktiskt somna iaf. Tur det.

Idag är det tvätt (och kanske städning) på schemat. Har tvättid mellan 14-17 så ska försöka få allt tvättat. Har inte orkat ta tag i det, ser ut som ett kaos i tvättkorgen. Har snart inga kläder kvar. Men idag så måste jag tvinga mig själv till det. Funderar på att städa också för att tänka på annat, behövs också. Speciellt damma, hatar att damma. Dammsuga gör man ofta när man har två kaniner till hårbollar. Damma är lite värre.

Myggans present som jag beställt fick jag mail om att den var slut. Jahopp. Så vad ska man hitta på istället? Hoppas jag kommer på ngt bra. Han är värd det bästa min älskling <3

I would give you the world if i could.

Kommentarer
Hanna

Kommer ihåg hur ledsen jag var när Min Hoppis dog. Fy man vill bara lägga sig ner o dö.



Hoppas tvätt o städning går bra!

Imorron får vi försöka ha en rolig kväll!



Om du behöver hjälp med något eller bara vill ha sällskap så säg till!!



Kram


2009-12-10 @ 12:49:37

Bloggadress: http://hannanlange.blogg.se/
Molly

Jag förstår det, det är ju en familjemedlem liksom..



Tack så mycket!


2009-12-10 @ 19:01:03

Bloggadress: http://molkan.se
Anonym

Hoppas att det gick bra m tvätten.

Vad ska ni hitta på imorn? Ngt kul hoppas jag.

Till Hanna: Tack för att du bryr dig och försöker att pigga upp min dotter.

Kram :)


2009-12-10 @ 22:02:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: