"Hem" till Västervik idag

 

Idag ska jag åka till Västervik och min älskling! :D Ska bli riktigt mysigt. Hinner träffa familjen lite mer nu också eftersom jag stannar i 3 veckor lite drygt. Det gillar dom nog :D

 

Bäst att jag börjar göra miog iordning lite här. Ska ner med lite sopor o sånt skit och packa det sista. Tåget går härifrån kl 13.07 och jag ska vara framme i Kalmar kl 16.25 (om någon är interesserad). Där kommer pappa och Myggan att hämta mig :) Johanna kanske skulle följa med också!

 

Hanna kommer o hämtar mig kvart i 1 så ska väl fixa lite nu.

Ses i Västervik!


Kommentarer
Molly

Det kan vara för att du pluggar högskoleutbildning, jag läser ju fortfarande på gymnasienivå. Tror man får mindre pengar då. Jag får inga pengar fören V.2 :S


2009-12-22 @ 12:09:23

Bloggadress: http://molkan.se
Linda

Hihi så kul att träffa dig igen!! Längtar <3


2009-12-22 @ 22:01:43

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: