Ännu en jobbdag avklarad

Idag var det sista dagen på första rea-veckan. Så numera lär det inte bli lika mycket jobb för min del, nästa gång är på onsadg nästa vecka. Ska bli skönt att slappna av nu lite efter stressveckan ;D Idag har det abra varit segt på jobbet då jag haft ont i huvet och varit typ förskyld/ellergisk :/ När jag är på jobbet så blir jag jättesnorig och nyser hela tiden, ögonen typ rinner o jag vet inte, jättejobbigt iaf. Känns nästan som pollenallergi men redan? och liksom bara inne i butiken.. konstigt.

Nu sitter Billy o myser i mitt knä, fast han tkr visst att min tröja är got för han ska hålla på o bita i den hela tiden haha. Det får vi försöka vänja bort med tiden, han är ju inte så gammal än.

Nu vill jag till Kvantum och köpa Ben & Jerry, får se om Myggan går med på det, orkar inte åka själv.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: