Bokrea-möte

Idag har jag varit på möte ang. bokrean m.m. på Bokia. Mötet började kl 9.00, så det var bara att dra sig upp ur den sköna sängen!

Eftersom Myggan sa igår att jag skulle komma till han direkt efter mötet, trots att det var så tidigt, så gjorde jag det. I dörren möttes jag av en sjuk Carina, hostandes som aldrig förr. Myggan låg inne på sitt rum och vilade lite, han hörde väl när jag kom antar jag. Nu har han äntligen fått hem sin 40-tums LCD TV, den kom med DHL för någon timma sen. Han har pluggat in den och den verkar funka bra. Just nu har han den inkopplad i datorn så vi kan se på film genom den, då det blir bättre bild ;D

Grattis till Erik också som tagit körkort! :)

Jag måste ta tag i det där i sommar, eller efter sommaren beroende på när jag har pengar. Ska ta ngn såndär intensivkurs så jag blir av med det snabbt. Annars kommer jag bara skjuta upp det. Får se hur det blir, men så snart som möjligt vill jag iaf! Fan när dom som är året yngre än mig t.o.m. tar innan mig börjar det ju brinna lite i rumpan känner jag.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: