Onsdag

Nu är min jobbdag slut och jag känner mig lite halvtrött sådär.. Bokrean är ett kaos vill jag berätta för er som inte besökt den. Fast det kommer ju liksom som i vågor, ibland är det inget folk alls, sen verkar dom typ gadda ihop sig så då kommer alla i hela butiken på samma gång typ? Men det känns skönt när man kommer hem och kan veta att man gjort ngt vettigt under dagen iaf :)

Daniels farfars tjej, Stina, var inne idag och hälsade :) Senare kom lilla Amelia och hennes pappa som skulle köpa present åt någon. Hans släkt verkar gilla bokrean :) Skönt!

Ingen från min släkt har kommit in än som jag märkt iaf, men ni är mer än välkomna ni också! ;D

Nu sitter jag och gosar med mina kaniner i knät, dom e så snälla o ligger där jämte varann. Men dom har visst haft fullt upp under dagen med att skvätta ut spån och bajs på golvet och flyttat runt kaninhuset dom har i buren haha, så kanske inte så konstigt att dom är trötta ;)

Sandra hade lagt upp bilder på sin lägenhet idag, jag tyckte det såg jättefint ut. Vill hälsa på snart! Men nu kommer hon ju hit så får väl vänta ett tag tills jag kommer till henne :) Saknar henne jättemycket :( Flytta iväg sådär ända till Jönköping, dålig stil tkr jag ;) Om ni som läser det här vill kolla in Sandras blogg så klicka här.

Kommentarer
Marcus

Haha du har så rätt, en minst sagt effektiv bantningskur! ;D


2009-02-25 @ 19:26:51

Bloggadress: http://marcusjakobsson.blogg.se/
Anonym

hahaha ! :D Jag saknar dej oxo, men vi ses ju nästa vecka :D <3


2009-02-25 @ 19:31:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: