Reaveckan närmar sig

Igår jobbade jag från 8-15, stod lite i kassan och packade upp massor av böcker! Herregud tror t.o.m. att jag blivit lite stark ;) Inte dåligt!

Efter jobbet kom jag hem och satt en stund vid datorn, pussade lite på kaninisarna, sov en timma, åt jättegod mat, begav mig till Frida för att se film och umgås. Riktigt härlig kväll! Även om vi bara såg en film så hade vi hur trevligt som helst, har saknat det! Carro kom förbi också och vi åt jättegod paj som frida gjort, med hallon och blåbär. Blev lite oroligheter med hennes katter men det gick bra sen som tur var :)

Idag har jag sovit ganska länge, till 12.30 typ. Måste ju passa på innan den hårda reaveckan börjar ju. På tisdag börjar jag o mamma kl 06.00! Herregud. Jobbar till 16 så lär nog decka direkt när jag kommer hem då. Lär vara helt slut. Så blir nog inte o träffa Myggan så jättemycket denna vecka tyvärr eftersom jag jobbar så mycket.

På lördagen är jag bjuden på inflytningsfest hos Lilian på jobbet, ska bli kul! :) ska försöka få med Myggan också eftersom hon sa "Ta med Myggan, jag har ju bara sett honom en gång". Hon är för skön ;D

Idag ska jag vila och bara ta det lugnt hela dagen, ladda batterierna. Passa på att mysa med Myggan också :)
Ha det bäst alla!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: