Hemfärd 10/11 februari

Nu är ju överraskningen ute så kan ju lika gärna skriva det här också. Vi ska åka hem till Sverige sent den 10e februari, jag, Myggan och Jönsson.

Synd att mormor och mamma är så nyfikna och får reda på allt. Tanken var ju att vi skulle komma hem på mammas födelsedag, som är den 11e februari, utan att dom där hemma visste något. Det hade varit kul att se deras miner när man stod där hemma när dom kom hem från jobbet.

Ska iaf bli skönt att komma hem, ser dock inte fram emot resan då den kommer vara sjukt jobbig. Men vi klarade det ju förra gången så det ska nog gå bra då också. Chefen på Bokia hade skickat mail om att jag får jobba lite nu när jag kommer hem under bokrean och sådär. Det känns jätteskönt faktiskst. Längtar tillbaka, man är inte så bortskämd när man kommer härifrån iaf. Bokia är rena himmelriket numera. Inte för att det har varit dåligt någon gång men ibland kan man ju tröttna. Nu har jag fått nya krafter och ser fram emot att få jobba under bokrean.

Idag orkade varken jag eller Myggan åka några skidor, så får väl bli att tvätta två omgångar kläder. Kanske borde dammsuga rummet också.. Får se hur det blir med det.

Puss

Kommentarer
M

Längtar till min födelsedag för första gången på länge...undrar varför?

Är ledig den 12:e, så då kanske vi kan äta något gott som ni inte har ätit på länge?

Nu ska jag färga håret..om jag vågar.

Kram & Puss


2009-01-29 @ 17:18:43
Jennifer

Haha, ja det kan man ju undra ;)

Det tycker jag att vi ska göra! hoppas färgningen blev bra ;)



puss


2009-01-29 @ 23:12:14

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: