Saknar!

Fy fasen va man saknar alla när man ser er på bilder, därför jag inte kollar Bilddagboken, då skulle jag tjuta varje dag typ.
Ni fattar inte hur mycket jag saknar er! Saknar mest att inte ha ngn tjejkompis att prata med här. Trodde inte det skulle bli så jobbigt med just det men det blev det. Skulle kunna börja tjuta på stört när jag tänker på att jag inte träffat er på så sjukt länge, och att ni är så sjukt långt borta! Ne fy nu måste jag gå o göra något roligt innan jag börjar tjuta.

Ni ska veta att jag tänker på er o saknar ihjäl mig efter er iaf!
Love you

Kommentarer
Molly

Jag vet hur du känner, fast jag var på andra sidan jorden. Men ibland måste man få gråta ut också :)



Det blir bättre ska du se!

Hoppas att vi ses snart och hälsa Daniel :)



Puss


2009-01-11 @ 14:55:42

Bloggadress: http://molkan.se
Sandra

Aw såg det du komenterat på min blogg oxå, jag saknar dej med :( Vill att du ska komma hem till mig <3 btw hur mycket fick ni i lön nu? och din blogg e fiiin! Vi måste fixa min ngn dag ;) PUSS <3<3<3


2009-01-11 @ 14:58:58

Bloggadress: http://tajkon.blogg.se/
Sandra

vafan min komentar kommer ju aldrig fram, så vet inte om du kommer ha massa olika ifårn mej sen ;) men jag skrev ialf att jag sakanr dig oxå, MASSOR :( o såg det du skrev im in blogg, <3.. Hur mycket fick ni i lön nu? :) för ni skulle 'vll få den 10e? PUSS! <3


2009-01-11 @ 15:01:09
Bea

Saknar dig snuttan! <3


2009-01-12 @ 00:39:20
Jennifer

Molkan: Ja men vi bor mitt ute i ingenstanns, finns en coop-affär under oss o där e vi stamkunder. Sen finns det kanske 20 hus. Det går inte många bussar in till "stan" som dessutom är betydligt sämre än gamleby t.o.m. så vi ska åka hem tidigare än väntat. Trivs inte så bra här med dom andra heller, plus att lönen inte var som vi väntat. Finns typ ingen anledning att stanna.. Jävligt synd. Bara skidåkningen som är rolig. Puss



Sandra: Den kom fram 2 ggr ;D Men bättre än ingen! :) Jag fick inte min lön nu, får den nästa. För mitt konto på banken var inte klart i tid. Myggan fick 3500 typ.. inte direkt som vi väntat oss.. Så vi kommer att komma hem tidigare nu helt klart. Finns ingen anledning att stanna. Saknar dig massor! PUSS <3



Bea: Saknar dig också! Hoppas allt är bra där hemma :) Hälsa Felix. Puss <3


2009-01-13 @ 14:25:35
Sandra

Whaaaat? 3500? Fyfan vad dåligt, för all övertid o allt?


2009-01-13 @ 16:59:51
Jennifer

Sandra: Japp, det blev inte mer. Blev lika många timmar som vi kommer att få varje månad, dock tog myggan ledigt i 2 dagar. Men dom andra fick bara 4 tusen så det var ju inte så stor skillnad..


2009-01-14 @ 12:34:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: