Sommar

Nu har sommarjobbet börjat på allvar och jag är typ ledig 1 dag/vecka. Så det är därför inte bloggen blir så uppdaterad. När jag väl är ledig så vill jag inte sitta vid datorn o skriva :P Man måste ju försöka hinna sola lite och vara social när man kan.

Kan säga att jag och mamma var på Jysk idag och köpte en bäddsoffa till mig och bord med stolar.


Bäddsoffa - Jysk
4000kr



Matbord + 4 stolar - Jysk
1800kr


Som tur var så var dessa två beställningsvaror så dom kunde ta hem dom till 3 augusti, så slipper vi ha dom ståendes här hemma så länge :)

Nu ska jag rengöra Barneys bur! Har legat och lapat sol i flera timmar så nu ville jag vara inne lite ;) Fast tror jag blivit lite brunare iaf. Sakta men säkert!

Ha det bäst :*

Kommentarer
Molly

Jag har kollat på den där soffan också, riktigt snygg :D


2009-06-28 @ 20:36:23

Bloggadress: http://molkan.se
Molly

Ja, jag funderar faktiskt på att spara ihop till en sån om/när Kalle flyttar eftersom han kommer att ta med sin soffa. Min kompis Robin har en likadan och den är superskön! Så där har du gjort ett bra köp :D


2009-06-28 @ 23:02:52

Bloggadress: http://molkan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: