Love Marley

Har precis sett klart bion Marley and me, och den var så bra!

Grät inte i slutet dock, jävligt stolt. För er som inte vet så är jag typ storbölaren nr 1.. Satt o tänkte på att det var kameror runt om o sådär, och tänka på att det bara var en film. Så satt jag hela tiden när det sorgliga var (ska inte avslöja ngt). Det funkade rätt bra faktiskt.

Tänkte berätta lite om filmen iaf, som handlar om en beige, busig labrador vid namn Marley. Jenny (Jennifer Aniston) får en hundvalp av sin sambo, John (Owen Wilson), för att hon inte ska vilja skaffa barn på ett tag. Men vad dom inte vet är att dom fått en riktigt busig hund, alltså inte vanligt busig, utan helt crazy! I filmen hittar han på massor med bus, som att tugga sönder väggen i garaget, tuggar sönder möbler, stora soffan m.m. Man får följa när han blir större och större och till slut blir han som en ångvält. När dom försöker ta med han på lydnadskurs, för att försöka få lite pli på honom, så blir dom bortkörda. Dom får alltså inte komma dit mer för att han är för olydig och busig haha. Riktigt kul ;)

Gillar ni hundar och komedier så rekommenderar jag denna varmt! Man blir blixtförälskad i Marley, trots att han är så olydig så har han en sån härlig charm. Man kan inte annat än gilla honom helt enkelt.

För mig får filmen 8,5/10 möjliga, riktigt superbra film! Den här kommer jag att se om och om igen.

Kommentarer
Daddy Cool

Det va ju bra

att den var bra

den är helt okej

fast ja int e tjej

å de e bra att gråta

farsan får mig förlåta

hare å hälsa de du känner

även om ni int e bästa vänner

bus och kram från sjuka gubben


2009-03-27 @ 22:20:30
Rebecca

Åh den vill jag också se!!



sv: Tack för tipsen! =D


2009-03-27 @ 22:56:29

Bloggadress: http://bspot.blogg.se/
Sandra

GRÄT DU INTE? Jag och tjöt som en idiot här hemma, trodde ja skulle dö!


2009-03-28 @ 00:02:01

Bloggadress: http://tajkon.blogg.se/
Molly

:) Fint, de flesta kommer runt den tiden.



KUL! :D


2009-03-28 @ 16:44:16

Bloggadress: http://molkan.se
Anonym

Såå fin blogg:)

Hitta dej på molkan.blogg.se typ;)

Ha en trevlig middag med henne..



/Bellaa


2009-03-28 @ 17:02:10

Bloggadress: http://bellaros.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: