Grattis mamma!

Ville passa på att gratta mamma på morsdag. Hon ska få sin present senare när jag åker hem från Myggan. Dock vet hon redan vad det är, men det är ngt hon ville ha iaf :) Något som vi alla kan ha nytta av kan man säga.

Och vad jag pysslat med senaste tiden ska jag berätta.. Har iaf inte suttit mkt vid datorn alls. Jag har jobbat och varit på bal, Mackans bal (som förövrigt blev superlyckad, kunde inte varit bättre, förutom att Myggan skulle ha dansat då), har gjort iordning mig inför balen, som tog sin lilla tid. Sen har jag varit hemma hos Mackan och sett hans nya lägenhet. Den var riktigt fin tkr jag! Vi spelade lite Guitar Hero, som jag inte är så värst bra på haha. Men fick sitta och kolla när dom duktiga grabbarna, Myggan och Mackan, spelade på expert istället. Var lite bättre! Vi såg även på Robinson, och jag hade ju gärna sett att Jarmo eller Anna hade vunnit faktiskt. Blev lite chockad när Ellenor vann. Men men, så är det! Var och tittade på gymnasiefolket som skulle gå till deras bal igår också. Känner inte så många som är födda -90 men såg iaf några. Dom fick ju iaf perfekt väder, helt underbart fint faktiskt. Dock en aningen varmt kanske, men det ska vi inte klaga på.

Får väl slänga upp ngn bild om jag hittar ngn bra från balen. Tror inte det blev så många, och dom blev nog inte så bra heller haha.

Ha det bäst!

Kommentarer
Adolf

tog du ens några kort? såg aldrig att du tog


2009-05-31 @ 14:11:35
M

Tack!!!!


2009-05-31 @ 22:20:40
Adolf

Jag tog några, men Myggan filmade mest haha :P


2009-05-31 @ 23:00:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: