Lite nytt på lägenhetsfronten

Nu rullar det in förslag på lägenheter här hos mig. Dels är det en lägenhet på 30 kvm som håller på att produceras nu, alltså helt ny. I en källare, ett rum fast med liten kokvrå och toa med dusch. Kruxet med denna lägenhet är att det inte finns något telejack, så man måste ha mobilt bredband..elen ingick i hyran som var på 2 800 kr.

Sen nu skrev en tjej att hon hade en ledig lägenhet f.r.o.m 1 juli. Den är också på 30 kvm men med 2 rum, och där både el och bredband ingick i hyran som var på 3 800 kr.

Skrev till henne att jag skulle kolla på den första lägenheten snart förhoppningsvis och kanske kunde kolla på hennes samtidigt när jag är i Borås. Men den sista känns ju bättre faktiskt. Mobilt bredband ska ju inte vara så bra så det lockar ju inte. Sen har jag ju bott i en källare ett tag nu så kanske vill få lite ljus.. Men sen är ju den helt ny också, och billigare då. Hmm. Vill åka och kolla nu för o jämföra, vill ju tacka ja till någon!

Får se va hon svarar nu, annars åker jag och kollar på den sista snart innan den andra är klar. Vet ju liksom inte hur lång tid det kommer ta? Aja får se. Håller er uppdaterade iaf!

PS. Tjejen skickade tillbaka nu och tyckte det lät jättebra. Så jag skrev till henne att jag skulle höra av mig när den andra skickat mail om när jag kunde kolla på den. Men om det tog för lång tid så kollar jag på den sista nu först och ser om den e bra, då tar jag den.

Är typ aaaaaasglad nu, äntligen släpper allt! Och nästa vecka kommer älsklings Nathalie och Sandra hem <3 Fan har inte sett Natta på typ över ett halvår, kommer typ tjuta! Har saknat henne så mkt! Fasen så kul det ska bli, längtar :)

Just det, höll på att glömma.. Lönen från Norge, den sista för februari, som vi inte fått än kommer in imorrn!  2 999,42 kr, och jag som trodde att det inte ens skulle komma upp i 1 000.. Fasen så bra allt är nu :) Ska kolla runt efter lite bra-ha-flytta-hemifrån-saker nu på internet.

Kommentarer
M

Låter bra med lägenhet, den andra var kanske lite dyr men vi skulle ju bidra med 1000:- så då borde du ju klara det. Jag är också nyfiken man kanske kan få följa med o kolla? Var den andra närmare skolan eller? Kram


2009-05-12 @ 19:00:01
Jennifer

Har ingen aning om vilken som är närmast skolan, men hon skrev "5-10 min in till stan" typ. Så borde ju inte vara så långt. Men e ju rätt bra att bredbandet ingick, så jag kan ha det utan att det ska krångla.


2009-05-12 @ 20:35:26

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Marcus

Mobilt bredband är inte så värst o ha istället för vanligt bredband, går inte jämföra alltså!



Kul att de börjar lossna för dah! :)


2009-05-13 @ 19:09:22

Bloggadress: http://marcusjakobsson.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: