Lite nytt!

Tänkte jag skulle sammanfatta lite vad som hänt och sådära. Har inte orkat skriva, inte haft så mkt att skriva om heller för den delen. Men iaf, detta har hänt sen sist:

  • Johanna har fyllt 15 år.
  • Johanna har haft kalas.
  • Jag har jobbat ngn timma.
  • Jag har varit sjuk.
  • Jag har hängt hemma hos Myggan.
  • Jocke fyller 20 år idag. Massa grattis till honom!
  • Har hittat ännu en lägenhet, och denna känns väldigt lovande.
  • Tjejen med lägenheten verkar jättesnäll och jag gillar henne!
Så, det var nog det viktigaste.. Just det, lägenheten ja. Jo det var en tjej som skrev till mig att hon hade en lägenhet på 50 kvm som hon skulle flytta ifrån. Har även sett lite bilder på den. Den verkar jättebra, med badkar och walk in closet ;) Även om tapeterna kanske inte är dom vackraste så ska jag nog kunna fixa det fint iaf! Så det mesta tyder ju på att jag kommer välja denna lägenhet. Men ska ändå åka och kolla på dom andra två imorrn och se vad dom har att erbjuda.

Ska även shoppa lite i Borås imorrn, hoppas vi hittar lite grejer. Carina sa igår att dom hade 30% på Cubus medan vi är där, det kunde ju inte komma mer lägligt! Perfekt.

Nu ska jag kolla lite IKEA och drömma mig bort lite.
Ha det bäst alla underbara!

Kommentarer
Molly

Åh vad roligt med lägenheten :D



Hälsa grattis i efterskott till Johanna, jag är sjuk och har inte hennes nummer så jag ville inte komma och smitta er.



Puss


2009-05-23 @ 12:44:16

Bloggadress: http://molkan.se
Sandra

beställ från skopunkten :) kostade 299 kr! fanns i svart också :)


2009-05-30 @ 15:12:13

Bloggadress: http://sandrakarin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: