Vattna blommor ute i ösregn?

..som rubriken lyder såg jag och Myggan nyss en man stå ute och vattna sina rabatter, när det ösregnar ute! Är det jag som är knäpp som tycker detta är lite onormalt eller? Tror faktiskt att blommorna redan får tillräckligt med vatten av regnet men okej..

Vi var och hämtade pizza nyss som vi nu tryckt i oss. Gott vare! Tog ju som vanligt en Vesuvio med kebabsås och Myggan en Sveriges special. Vi blev ganska blöta i regnet kan jag säga. Så nu sitter man i Myggans säng med mjukiskläder och fortfarande blöt i håret. Känns rätt trist att det ska ösregna när man är ledig. Har ju jobbat mån-tis, och nu är jag ledig, sen jobbar jag tors-fre, då lär det säkert bli strålande sol med min otur. Men kan ju hoppas på lite mulet iaf ;)

Jag och Johanna ska ut och fota någon dag när det är soligt. Även om solen känns rätt avlägsen nu så kommer den väl så småningom tillbaka!

Nej va mätt jag e nu känner jag, kände mig inte lika proppmätt för någon minut sen. Konstigt. Men min mage e ju lite som den vill också. Så den har väl bestämt sig för att vara proppmätt nu sådär efteråt när den får bestämma.

Är ruggigt sugen på att se film nu, men tyvärr är inte Myggan sugen på det, attsing! Hmm..funderar på att se Gossip girl eller 90210. Eller om jag ska vänta med dom tills imorrn efter jobbet. Får se hur jag gör. Kanske tar o läser ut min bok, har inte många sidor kvar. Jag har precis läst så långt så att man snart får reda på mördaren..mycket spännande med andra ord. Kunde knappt lägga ifrån mig boken förra gången. Men känns lite "j" att ligga o läsa mitt på dagen fakstiskt. Jag är en kvälls-läsar-människa och är inte van att läsa mitt på dagen. Ska kanske bryta min vana, fast är inte riktigt sugen på att bli klassad som boknörd än faktiskt! Fast är man kanske inte någon boknörd för att man läser fast man inte måste, mitt på dagen? Jag har alltid trott det..

Kollar som vanligt efter lägenheter i Borås och kollar in på sidorna minst 5 ggr om dagen typ. Inte för att det hjälper men aa. Vill verkligen hitta en lägenhet nu!

Nae nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra. Hoppas ni har det bra i pissregnet!

Kommentarer
Lilian

För ett par år sedan var Freddan och jag på promenad och såg en herre stå och dammsuga garageuppfarten... Det känns ju inte heller riktigt normalt... Var det samma man månne??? ;)


2009-05-06 @ 15:41:47

Bloggadress: http://liliwest.blogg.se/
Anonym

Läste att du inte har så många sidor kvar i tredje delen. Tyvärr har vi inte fjärde delen så om du vill fortsätta får du köpa den i pocket, Ok....har femte och sjätte, så du vet. Kul att du läser....


2009-05-06 @ 21:51:14
s:en

lite onodigt kanske ;)


2009-05-07 @ 12:49:23

Bloggadress: http://ohmydays.blogg.se/
Lilian

Igår gjorde jag förresten själv nåt som kanske såg lite konstigt ut, jag dammsög kaktusen... Men konstigt eller inte - jäklar vad snygg den blev! ;)


2009-05-09 @ 22:25:04

Bloggadress: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: