22 september

Visste ni skulle säga sådär om Twilight-inlägget ;) Haha, men det e ju bra att "några" gillar filmen iaf! (vet att det e typ miljoner människor som typ är näst intill maniska om filmen). Men jag gav den en chans iaf så nu kan jag släppa det där :)

Såg på en shopaholics bekännelser igår, äntligen! Och det var en film i min smak, definitivt. Den var rolig, underhållande och lite knasig. Man blev glad av den :) Jag har ju läst boken också så då är det ju lite extra roligt att se filmen. Men som vanligt är ju boken bättre, dom hade tagit bort massa roliga grejer och ändrat massa saker. Lite trist, men filmen var ändå jättebra!
4/5 poäng

Kommentarer
Daddy Cool

Ja Jennifer jag tyckte också den var kul

även om den ligger för er lite mer men

det finns film som musik för alla möjliga

stunder och sinnesstämningar som tur

är själv gillar jag ju nästan allt som sagt

men jag har också fötterna på jorden

och är som man brukar få höra jävligt

tråkig..men flyr gärna bort i en bra bok

skiva eller film när tillfälle finns..Ha re...


2009-09-22 @ 15:43:25
linda

ÅÅ den filmen är så bra !


2009-09-23 @ 17:48:07

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: