Alltså Twilight..

Nu kommer typ dom flesta som känner mig att typ döda mig. Men seriöst. Måste bara få säga det, sen får ni komma med era kommentarer sen ;)

Såg ju på Twilight i förrgår(?), och alltså.. jag tyckte väl inte att den var så jävla bra om man säger så. Kunde itne ta den seriöst när dom flyger mellan träden hahha. Herregud, folk kommer seriöst döda mig. Nemen så här är det, jag hatar övernaturliga filmer. Harry Potter m.m. Men när folk sa att det typ inte handlade så mkt om vampyrer och sånt där övernaturligt så tänkte jag ge filmen en chans. Men nu var det ju mycket mer sånt än jag trodde. Typ superman-power och sånt. Det går definitivt inte hem hos mig!

Hela filmen förstördes liksom av alla vampyr/superman grejer dom gjorde.. Så tyvärr! Filmen var inte så bra. Men nu har jag iaf gett det en chans och jag hade rätt. Tummen ner för att sammanfatta det hela.

Jag personligen förstår inte hur folk kan ta det på "allvar" när människorna i filmen flyger runt och har superkrafter. Men det e bara som jag känner. Annars om man tar bort alla vampyrer och sånt så var filmen rätt okej faktiskt. Men inte mer än så tyvärr!

Sorry alla twilight-lovers :(

Kommentarer
linda

JEFFAAAn du är galen!! :)


2009-09-21 @ 21:46:19

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/
Molly

Det är det som är så bra, att det är övernaturligt. Att man får fly ifrån verkligheten en stund. Så är det i alla fall för mig :P


2009-09-21 @ 22:03:08

Bloggadress: http://molkan.se
Sandra

CRAZYYYY!


2009-09-22 @ 02:46:02

Bloggadress: http://tajkon.blogg.se/
Lilian

Fast boken är såklart bättre än filmen. Specialeffekterna är ju mycket bättre i fantasin, liksom ;)


2009-09-22 @ 10:45:52
Daddy Cool

Kanske är det så Jennifer att en del av oss

längtar efter " vingar " med andra är nöjda

med att ha fötterna stadigt här på jorden..

Ha re så bra de nu bare går som sagt va...


2009-09-22 @ 11:34:13
Jennifer

Haha ja, jag har fötterna på jorden och är glad för det :) Drömmer inte om några superkrafter eller hästar med vingar.


2009-09-22 @ 14:44:03

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
bla

Du missar ju kärlekshistorian som aldrig skulle varit så bra som den är om den inte varit övernaturlig.


2009-09-23 @ 01:21:25
Marcus

Haha, övernaturligt is dah shit Peffy! :D



Dooooooock så får du tycka som du vill :)


2009-09-24 @ 13:23:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: