Uppe med tuppen

..okej jag kanske ljög lite där. Men var iaf uppe kl 10.20! Inte så dåligt det heller på en lördag ;) Satte mig iaf och pluggade, jag är så jävla duktig. Skrev rent alla anteckningar från Fastighetsförmedling 1. Har lite kvar från Juridisk översiktskurs för fastighetsmäklare. Jävlar vilket långt kursnamn..svårt att säga också, man snubblar liksom på orden. Ja, anyway så kommer mamma och Johanna idag för er som missat det. Ska bli kul :) Dom ville gå o shoppa imorgon så får väl bli en tripp till Knalleland.

Idag blir det väl inte allt för mycket att göra. Dom kommer ju vid 19.00 ungefär och lär vara rätt trötta. Suttit och åkt i över 7 timmar liksom. Så blir väl typ soffhäng här med någon film kanske. Det är nog dom som lär somna först ikväll iaf ;)

På dagens lista står:
Diska undan allt
Städa lite grann
Boka tvättid
Handla mat
Plugga lite till om jag hinner..
Möta mamma och Johanna vid stationen

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

sv. Hihi jaa visst var dom söta :D


2009-09-19 @ 22:42:45

Bloggadress: http://candis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: