En kväll på Viskan

 

 

 

Mysig kväll på Viskan med Hanna blev det. Skönt att sitta ute, solen sken länge och det var inte kallt i början. Satt med filtar om oss men till sist gick vi in och satte oss en stund. Sedan bar det iväg hem till mig och det blev lite mys med kaninerna. Hanna fick även kolla på kläderna jag rensat undan och hon hittade faktiskt 3 plagg som hon ville ha. Kul att dom kommer till användning :)

 

Idag ska jag nog skriva lite på Samhällsekonomin, dvs. skriva av anteckningar osv. i den kursen. Sedan ska jag göra rent akvariet.


Kommentarer
Mari

Den kaken så god ut! Høres ut som en hyggelig kveld :)


2010-04-25 @ 16:17:31

Bloggadress: http://mariwestad.blogg.no
M

Låter som du hade en trevlig kväll.

Ni får ha fler sån kvällar tycker jag.

Kram :)


2010-04-25 @ 19:12:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: