Om Eddie

Namn: Eddie

Smeknamn: Edson

Född: 2008-12-08

Ras: Teddy/Lejonhuvad dvärgvädur (dock ganska stor)

Kön: Kastrerad hane

Beteende: Lugn, mysig, gillar att gosa, älskar mat, slickar på allt. Älskar att vara utanför buren och helst lägga sig på något trångt ställe, som under sängen t.ex.

 

Jag satt i Norge och tittade runt på olika hemsidor efter en kanin. Så bestämde jag mig för att maila en uppfödare när jag såg bilden på Eddie. Helt svart med en liten vit nos. Dock har han börjat bli lite brun på vissa ställen, runt nosen och munnen, på magen osv. Så är han öven grå på sina fluffigaste ställen.

 

Ända sedan jag fick hem honom så har han varit helt underbar. Ångrar mig inte en enda sekund. Han är världens finaste kanin. När jag är deppig så är han snäll och kommer fram och slickar en på fingrarna som tröst.

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: