8 augusti



Så här såg det ut tidigare i sommar när jag, Sandra och Jannica var ute och badade vid Korpa. En enskild liten egen ö. Väldigt skönt faktiskt :)

Man var dock tvungen att gå i vattnet för att komma dit. Och jag fick blodiglar på mig!? Euw. Bara jag också.. Men båda gångerna. Visste inte ens att det fanns i Sverige. Men där var dom. Långa smala små blodsugare på mina ben. Annars var det great!

Tror det där var sista doppet för mig denna sommar. För nu verkar vädret inte vilja ha mer än drygt 16 grader här. Inget väder jag vill bada i precis. Men gör inget. Jag längtar till hösten och vintern som är så fina!

Kommentarer
Filippa

Fina bilder!


2010-08-10 @ 01:22:05

Bloggadress: http://filippafredriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: