Jag mår bäst!

Känns som tentan gick bra igår faktiskt. Härligt att ha den gjord. Annars gjorde vi inte så mycket igår faktiskt. Handlade lite på maxi och tog det lugnt mest. Var ute en sväng på inlinesen här för första gången i Borås! Det var ju en upplevelse ;D Många backar överallt, så stackars Myggan fick ha lite tålamod med mig, då jag inte riskerar livet i en nerförsbacke på inlines.. Aja, gick bra iaf, fick gå ner för några backar på gräset bredvid och sådär ;) Men ner kom jag iaf! Med livet i behåll.

Annars är allt hur bra som helst. Kändes bra att komma igång med skolan och göra tentan igår. Kommer bli roligt sen när den börjar på riktigt också. Hoppas bara inte skatterätten är sån pain som alla sagt.

Sambolivet leker och jag är lyckligare än någonsin :D Idag kanske vi ska åka bort till Knalleland eller Borås djurpark, får se vad det blir och om det blir. Vädret är molnigt, men regnar inte iaf. Skönt att vara tillbaka i Borås så man kan hitta på saker även om det är lite dystert väder.

Ska väl försöka städa undan här lite idag så jag kan visa alla nyfikna hur det numera ser ut i lägenheten. Tycker det är väldigt fint faktiskt! Var ju sån tur att vi hade samma datorbord så det blev snyggt när dom står bredvid varann ;)

Snart ska jag ta mig ett skönt bad också! Ibland är livet bra härligt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: