Sjukis

Blev ingen skola idag för min del. Kunde inte somna i natt, bara låg och vred och vände på mig. Hade ont i kroppen och växlade mellan att vara varm och kall hela tiden. Vaknade runt 6 tiden och kunde inte somna. Låg en stund och tittade på TV och somnade om efter drygt 1 timme. Helt slut. Förskyld som bara den :(

Sov till 10 ungefär och nu sitter jag här vid datorn, inlindad i en filt. Hängig och ont. Kände mig ju inte frisk igår heller direkt. Så förberedde och lagade 2 portioner mat igår. Så nu har jag lite mat och slipper laga ny idag iaf.

Har filmat kaninerna lite. Vet inte om det finns intresse om att jag ska lägga upp dom? Kanske mormor och några vill se? Ni kan ju kommentera och skriva det isf så lägger jag upp lite filmer på sötnosarna :)

Kommentarer
Daddy Cool

Sköt om dig och krya på dig

de e inge kul va sjuk ja vet..


2010-01-26 @ 10:46:02
Jennifer svarar

Tack så mkt! Hoppas jag mår bättre imorrn :)


2010-01-26 @ 11:38:11

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Lindis

Hoppas du blir bättre snart gumsa <3


2010-01-26 @ 12:24:39

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/
Hartzelljohanna

hoppas du mår bättre imorn ;**


2010-01-26 @ 14:40:18

Bloggadress: http://hartzelljohanna.blogg.se/
M

Stackare...:( har du feber?

Du vet att jag saknar ninisarna, så jag tittar gärna på film....

Krya på dej, hoppas att det är bättre imorn.

KRAMAR I MASSOR


2010-01-26 @ 20:37:30
Jennifer svarar

Nae har inte feber. Mår bättre nu :) Men i natt hade jag ont i kroppen och kunde inte sova. Men tror inte jag hade feber. Bara förskyld :( Men nu rinner inte näsan alls faktiskt, kommer lite då och då. Har tagit sinova så det är säkert dom som hjälper.

PUSS


2010-01-26 @ 21:25:31

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Låter bra gumman.

Jag brukar ju också ta sinova och jag tror faktiskt att det hjälper, verkar ju så iaf.

Hoppas att det är ännu bättre imorn, så att du kan gå till skolan om du har lektioner alltså, känner att jag inte har ngn koll på vilka dgr du går längre, det ändras ju hela tiden.

Sov gott och dröm sött <3


2010-01-26 @ 23:34:52
Jennifer svarar

Har inget imorrn. Har bara marknadsföring på torsdag. Men ska nog plugga lite imorrn iaf. Har suttit idag och skrivit av lite anteckningar och sånt så ska väl fortsätta med det :) Redovisning (bokföring osv.) är så jävla roligt! :D



Sov gott! puss


2010-01-26 @ 23:58:11

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: