Firat världens bästa mormor

Idag fyller min älskade mormor 62 år, men ser inte ut som en dag över 50. Hon är finast!

Hon bjöd på mat och tårta när vi kom dit. Kul att träffa mormor och morfar igen, känns som det var evigheter sen sist (vilket det säkert var också). Men inte så lätt och hinna med allt när man inte bor i samma stad. Men nu i sommar blir det ändring! Då får Jörgen hålla sig hemma också så man får träffa honom med. Han bjöd på bion som jag ska på med Linda imorrn. Har nog världens snällaste morbror tror jag :D

Många sjukt bra personer som man har runt omkring sig. Ta åt er för ni är bäst ♥

Sen finns det ju personer som bara tar energi från en. Men ska försöka att inte bry mig eller bli irriterad av det. Inte ens värt det. Fattar man inte bättre själv hur man ska bete sig bland folk så är det väl redan kört I guess? Aja strunt samma. Back to happy!

Sitter och lyssnar på lite skön musik här hos pappa nu. Myst lite med kaninerna och gett dom stora maskrosblad. Det gillar dom!

Sitter och väntar på Myggan nu. Ska väl möta honom snart, han ska ju upp tidigt och åka till Tyskland imorrn. Så blir att sova lite skapligt idag. Skönt att göra det ibland också. Får se hur det går dock haha, eller om jag sitter uppe längre. Återstår att se.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: