5 dagar kvar

 

Så här fint väder är det i Borås idag, och jag känner mig fortfarande hängig och sjuk. Inte så roligt när det är fint väder. Det är endast 5 dagar kvar till pappa och Myggan kommer (och därmed också bara 5 dagar kvar till tentan). Längtar efter Myggan så mycket! Åker hem till Västervik dagen efter förmodligen. Om jag hunnit packa och fixa allt dvs. Men det fixar vi nog.

 

Nu står det 34,2 grader på min utetermometer (27,5 grader inne). Solen ligger på, men ändå molnigt. Känns verkligen som sommar. Stod att det skulle börja åska, "SMHI varnar för kraftig åska" :( Jag hatar åska. Hoppas det inte blir någon..

 

Ska bli så skönt att komma till västervik så man kan leka ute med kaninerna på gräsmattan och sola. Åka inlines och njuta av vädret. Grilla och gå promenader längs vattnet. Längtar längtar!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: