Bara 3 dagar kvar!

Igår kom Lina och Mikaela hit och pluggade inför tentan. Jag och Mikaela kämpade med gamla tentor och det gick väl "åt skogen" haha. Medan Lina satt o repeterade lite gamla föreläsningar. Jag ville typ bara lägga mig ner o gråta, det gick liksom inte att få rätt på uppgifterna fast att vi hade facit och alla formler i hand. Dock åkte hem iaf vid 16 typ. Jag kände att febern var på väg tillbaka. Hade suttit o frysit massor och det blev värre efter att dom åkt. Ont i kroppen osv. Så efter att jag fixat till lite snabb mat så gick jag o la mig i någon timme. Var fortfarande slut i kroppen efter sömnen men kände att jag var tvungen att plugga vidare.

Satte mig vid datorn och började skriva rent alla ord och formler med exempel till. Från början. Så att man skulle fatta något. Så känns lite bättre nu. Men sen ska man ju komma ihåg allt det till tentan också och det är ju en annan femma. Så det kommer nog inte gå men ska göra mitt bästa iaf. Det lovar jag!

Får väl belöna mig med något gott efter tentan. Då kommer ju pappa och Myggan också :) Det är ju dock belöning nog bara att dom kommer hit. Längtar!

Stör mig dock att dom har flyttat så att hemtentan börjar samma dag också..på tisdagen samma dag som tentan. Istället för den 31 maj. Antar att vi bara får en vecka på oss som innan. Men dagarna går ju liksom bort till annat då. Dela packa klart allt och sen åka hem dagen efter osv. Då har ju 2 dagar gått redan liksom. Då har man 5 dagar på sig kvar. Vet ju inte heller hur svår den kommer att bli.. Så känns lite sådär nu faktiskt. Surt. Men får se, kan väl hoppas att inlämningsdatumet inte har ändrats så vi får längre tid på oss ;) haha. Men det lär väl inte ha hänt. Så man får väl ta tjuren vid hornen och börja plugga direkt man kommer till Västervik. Mamma kommer ju flytta den helgen också så vet inte riktigt hur det ska gå ihop riktigt. Men det återstår att se.

Blir att fortsätta plugga sedan. Men det orkar jag inte nu. Ska vakna till lite först och så.


(haha vad mycket text det blev. Och jag som inte hade ngt att skriva?)

Kommentarer
Isabel

Jag tror faktiskt att det gamla inlämningsdatumet i sh-ekonomin är kvar. Tror inte att han ville ändra det men han la ut den tidigare, så nu har vi längre tid på oss. Så förstod jag det iaf. Men du kan ju maila han och fårna gör säkerhetskull :) Lycka till emd plugget! :)


2010-05-22 @ 14:43:45
Patrik

bläh för plugg (A)



sv; precis! nu känner jag mig smart! :D


2010-05-22 @ 22:46:37

Bloggadress: http://jagputte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: