Inlines från Stadium


Hoppas att mitt Stadiumkort dimper ner i min brevlåda nu i veckan så jag kan köpa dessa godingar. Var och provade dom igår och dom var ännu finare i verkligheten! Sen blir det åka av hemma i Västervik i sommar :D

På tisdag är det bara 2 veckor kvar till Myggan och pappa kommer och hämtar mig! Har bara en ynka lektion (som jag inte känner att jag behöver gå på) kvar efter den sista tentan den 25:e. Så pappa och Myggan kommer nog och hämtar mig då istället. Så åker vi hem den 26:e-27:e, beroende på hur lång tid det tar att packa allt osv. Kanske skulle ta en sväng till Djurparken med dom också om vädret var fint :) Sedan bär det av till Västervik. Längtar så jag spricker!

Kommentarer
M

Ser ju fina ut....får du skydd på köpet?

Du vet att du inte får åka utan skydd o hjälm va???

Kram


2010-05-09 @ 19:56:48
Jennifer

Haha ne kör ju utan ;) Ska inte åka så snabbt! Iaf inte i början haha.


2010-05-09 @ 20:15:42

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: