Lugn dag

Blev ingen omtenta för min del. Var inte tillräckligt förberedd och hade dessutom glömt att anmäla mig till tentan. Så tar den i höst istället. Känns betydligt bättre och lättande.

Idag tror jag att det blir pannkakor till mat faktiskt. Tror jag ska ner och handla lite smått snart som kan behövas. Dock vet jga inte hur mycket kläder man ska ta på sig. Vädret är lite mysko ute.

Hade tänkt att sätta mig och se på gosip girl och grey's anatomy nu men funderar på att kila iväg till affären innan det kommer massa folk. Så har man ju det gjort sen också. Kan ju vara rätt så skönt faktiskt.

Hörs kanske senare!

Kommentarer
Jennie

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram


2010-05-12 @ 16:07:39

Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: