Mys i soffan









Ninisarna gillar som vanligt att mysa i soffan. Förra veckan la dom sig till och med i soffan. Det har dom inte gjort förut. Tyckte det var så gulligt :) Dom är verkligen som två små hundar dom där.

Nu har pappa åkt hem. I den nya begagnade bilen. Han tog med sig lite saker som jag skulle ha med härifrån till Västervik i sommar. För nästa gång han och Myggan kommer och ska hämta mig så lär det väl bli fullt ändå. Är rätt mycket saker man ska ha med sig. Är ju ändå lite drygt 3 månader som jag kommer vara i Västervik. Så massor av kläder, allt smink jag använder, massor av skor, jackor osv. Hatar när man behöver något som man inte har med sig. Så det blir att ta med mycket!

Kommentarer
M

Åh vad söta dom är, längtar efter att få träffa dom.

Fast mest längtar jag ju efter dig <3


2010-05-09 @ 19:55:23
Jennifer

Ja dom är mysiga dom :)

Längtar efter er också! <3


2010-05-09 @ 20:16:17

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: